Annars då?

Så nu kommer det fjärde inlägget för idag då.

Annars så är allt bra med mig, har träffat världens bästa Micke:) Allt funkar bra på jobbet och dagarna räknas ner tills jag får flytta in i min lägenhet! På söndag flyger jag dessutom ner till Göteborg med Jocke där vi ska gå en kurs för att få vara AL:)

En lite trist sak är att jag skar mig på jobbet igår och fick åka till akuten.. Sjärlvklart var de höger handen som strök med. Skar mig precis nedanför tummen och nu har jag fått tejpa och har en skena bandagerad så jag inte ska kunna röra tummen.. Är liiite handikappad just nu:P

Imorn tar Zandra och Peter studeneten!!!

Nu ska jag sova, sen kommer Micke efter jobbet inatt runt två och då har han med sig en massa av mina kläder så då ska jag börja tvätta lite.. haha

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0