Hello!

Idag klev jag för en gångs skull upp i  tid. Har inte varit så bra på det sen vi kom hem från Holland, tur att jag har hästarna så det blir nån ordning.

Hovslagaren kom igår och tog Ko och Allsvinn sen for jag och Maria äntligen ut och red igen:) som jag saknat det! Trodde att Allsvinn skulle vara mer vild än tam nu då ha vilat men han var helt perfekt!
Och Korbesta! Vet inte vad Maria har gjort med henne men vad det än är så funkar det galant! Sen att Korbesta har hunnit bli 13 är ju lite synd, tänk nu har vi haft henne i 10 år! vart tar tiden vägen egentligen?!

Nu ska jag försöka peta i mig lite frukost. Sen idag runt tre ska jag möta upp Pierre på Barista för en fika sen har han visst någon överraskning som jag ska få? Efter de bär det väl av till stallet, sen så har mamma och göran bjudit mig och Oscar på middag.
Kanske även Maria dyker upp senare på kvällen, tycker synd om henne ifall hon ska sitta själv ikväll efter begravningen..

En knepig grej. I Holland var vi allt annat än nyttiga, jaq trodde att jag skulle gått upp i alla fall tre kilo men då jag ställde mig på vågen så hade jag ist gått ner ett, och nu efter några dagar har jag tydligen gått ner ännu ett!? Visst jag klagar inte, men det känns som konstigt.

På lördag blir det utgång på Harrys iaf, känns kul! Längesen jag var där nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vågar inte ens ställa mig på vågen, haha! :D

2009-01-10 @ 17:18:13
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0