Grandiosa pizza??

God morgon!

Inatt har jag sovit.. as  dåligt!  Lite trist då jag har ny säng men det berodde nog mest på att jag gick och la mig halv ett. Har vänt helt upp och ner på dygnet, så somnade inte förrän 2 tror jag det var.. Sen har jag bara drömt en massa knepigt.
Det sista jag minns innan jag varknade var att jag var tillbaka på Wången som så många nätter förr..

Jag och Lisa hade jour, men av nån anledning skulle vi till ett stall som inte ens låg vid skolan?  Men det knäppaste var nog att vi åkte med Josse och Mattias, körde in på lägdan där nedanför wärdshuset där Tirre hade gjort en liten brasa. Josse hade tagit med sig en massa Grandiosa pizzor, ni vet sånna man själv gräddar i ugnen, och dessa skulle vi tydligen grilla över elden:P Sedan vaknade jag av att klockan ringde 6.

Så jag for iaf till mina egna hästar, om hästarna i drömmen fick nån mat vet jag inte. Det kanske blev nån pizza över till dom?
Sen har jag duschat, bäddat rent, dammsugit och pysslat vidare lite. Känner dock att ögonen börjar bli tunga så ska nog kanske vila en liten stund. Har ju bara sovit 4 timmar..


Lisa och Jag efter att vi häktat av dörren mellan killarnas och tjejernas omklädningsrum
den var faktiskt bara i vägen! och därmed var vår Cup mot dörrar påbörjad..


En mörk natt fortsatte vi med några andra dörrar, på med krigsmålning!

 stor koncentration!

Dörren gömdes sedan i en av duscharna, blev aldrig tillbaka satt så jag antar
 att även städerskorna var glada över att den försvann:P

Uppdrag slutfört! I örigt så är det Krillans mascara för ca 300 kr vi har i ansiktet + läppstift.
Ja man blev så efter tre år på Wången och jag saknar det

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du blev precis min ovän! Jag har nämligen gått och velat haft pizza i två jävla dagar, men herrn har inte varit lika intresserad.. och nu så skriver du att jag hade en MASSA pizzor! Fy dig ;)

Tror det är lite kastrull hjärna som är tillbaka, tänker förresten sno ditt inlägg och lägga på min blogg!

2009-01-27 @ 09:37:19
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0