rewind

Igår agerade jag flyttgubbe hela dagen. helt slut då jag kom hem, tur jag och Maria käkat mycket spenat så det var inga problem att bära allt tungt.
Sedan på kvällen så kom oscar och jag tvingade han att se top model, fast jag tror nästan att han börjar bli lite insatt i det där nu, han har ju trots allt sett nästan alla avsnitt nu:P

Idag har det bara varit en slö dag, har tittat på "Bröllopsduellen" Oscar tyckte den var skit men jag som är tjej tyckte den var rätt söt och okey:)

Nu sitter jag och väntar på Maria som är på arbetsintervju, hon hade tid 3 emnhon har fortfarande inte kommit in och klockan är nu halv fem..
Sen bär det iväg till Kattis som fyller 22 år idag:D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0