På er begäran så skriver jag väl om det förbaskade tåget

På nyår var i vi Amsterdam. Tåget som vi

skull åka med hem igen gick klockan 7?

på morgonen.

Vi skulle åka från Amsterdam till Durne.

Biljetter kunde man endast köpa vid
 
automater med kort eller mynt, ej sedlar.

Dagen innan hade vi alla fört över 12 euro

var till Elinas kort då hon hade

mastercard, skiten tog inte VISA.

Trötta och lessa gick vi och köpte

biljetterna. Vad vi inte såg var att på

hälften av dom stod de

Durne- Amsterdam.

Så då vi kom till tåget och den feta

surkuksgubben skulle kolla biljetterna fick

vi som fått fel inte åka med! Det var helt

omöjligt att vi skulle ha fuskat på nått vis

(hade inte gått något tåg under natten)och

han såg att vi precis hade köpt biljetten på

datumet. Så fyra av oss fick se på då de

andra åkte iväg. Tillslut ordnade allt sig

 och vi kunde ta oss hem. Men kul var de

 inte, bara nu i efterhand som amn kan

 skratta åt de

Hur texten blev så här de vet jag inte.. och

 jag orkar inte göra om


Kommentarer
Postat av: Motionsråttan...

Så gullig text... ; )

2009-01-08 @ 08:26:05
Postat av: Lina

Nu är jag nöjd... hehe... =P

2009-01-09 @ 14:41:46
URL: http://biatchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0