Obehagligt



Igår då jag och maria åkte från Bjästa vi kvart i sju så blev vi omkörda av en brandbil som kom i full fart med sirener och hela kittet nere vid max rondellen. Sen när vi kom till statoil norra stod den bara vid brandstationen så vi fattade inte vad den hade så brottom för.
Men senare när Oscar kom till mig vid 01 efter att ha hämtat sin pappa på flyget så sa han att det brann i stan (solgårdsgatan) och när jag tittade ut uppeifrån mammas hus så såg man hur väl som helst. Jätte stora lågor och världens rök moln steg mot himlen. Gick sedan in på ÖAs hemsida och läste att larmet hade gått vid 18:40 så då var det inte så konstigt att brandbilen kom från bjästa.
Nu ryker det fortfarande en hel del ifrån huset som har brunnit ner helt till grunden.

Tänk så hemskt att få sitt hem totalförstört med alla minnen. Nä uscha och imorse då jag och mamma åkte till stallet så kände man brandröken och vi bor ändå på andra sidan stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0