Dead and gone

Inget blir som tänkt idag känner jag..

Inte för att jag hade tusen saker planerat men. Skulle åkt till Maria och varit med under hennes utbildning men så blir det inte sen har som resten av dagen bara runnit i väg i väntan. Hoppas de går bra iaf!
Men blir väl kanske mer tid till att hämta sängen då..
Mitt rum ekar nu, så tomt är det! Tur jag har sammetstapeterna (suck) de dämpar väl lite kanske?

Har nyss suttit och pratat lite med Danne, han hade 15 minuters rast så då erbjöd jag honom en plats i min soffa haha.. Han var faktiskt riktigt trevlig:)

och nu pratar jag bekymmer med Kai över msn, men om jag ska lyda hans råd? nja det får vi allt ta och fundera på;)


Aja, klockan 17 hoppas jag på racerfart mot utby och sängen så det blir överstökat nån gång.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0