Väskjävel..

Marias lilla väska är spårlöst försvunnen och både jag och hon är rätt säker på att hon fick med sig den hem. Hon hade iaf med sig den ut från krogen eftersom hon hade lappen till garderoben i den.  Men efter det? Jag har kollat igenom hela huset nu känns det som, iaf varenda vrå som Maria kan ha varit i. Sjukt frustrerande iaf, speciellt då hon hade körkort och allt där i! Om den nu blev tappad efter vägen så får vi hoppas på att det är "rätt" person som hittat den och lämnar den till polisen..

Har precis tittat klart på filmen som visades på 3an, Legally Blonde. Den är lika rolig varje gång. Tom mamma ochGöran tittade på den och skrattade!
Ska nog ta en snabbdusch nu sen sova, Oscar slutar jobba tre så jag hoppas jag slipper vakna då han kommer hem. Men jag lär ju kunna somna om rätt fort iaf:)
Och idag hade jag somnat i soffan framför tvn, Oscar skulle hit innan jobbet. Då jag vaknade till märker jag att nån sitter brevid mig, de var Oscar och det visade sig att han hade varit här i 40 minuter då men ville inte väcka mig haha!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0