levande ankor och drogade hästar?

ja det är väl de min dag har bestått utav..
Har yrat runt hela staden idag med Maria på jakt efter en normal stallsop men jag tror att det är lättare att hitta en mammut än en sop som duger nått till här!!
Var och hälsade på Hennie en sväng på parkskolan där hon var såå söt i kockkläder:)
Sen iväg till solänget där ponnysarna fick tänderna kollade.. insåg hur gamla Exot och Fredde faktiskt blivit. Exot är 14 liksom:S det betyder att vi blivit äldre med helt klart..
Bokade tid för Allsvinn nästa torsdag sen for vi hem och jag yrade runt lite i stallet medans jag väntade på att pappa skulle hämta mig.

Nu blir de snart våfflor!

Dagens bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0