Klänningjävel!

Lagade de som gick sönder på klänningen från nyår som jag ska ha på galan imorn, sen slängde jag den i tvättmaskin i det absolut mesigaste programet som finns. När jag tar ut den så är den mer trasig! exakt samma som innan fast på fler ställen.

Antingen:
tar jag mig i kragen och lagar den
drar jag bort hela grejen, kommer inte synas då det är på insidan
eller så tar jag en annan klänning!

Sjuk störigt iaf.
Nu kommer maria och ska hämta mig. Ska fixa stallet sen ska jag hjälpa henne att köra Hubbe till Sandra och Mathilda

Kommentarer
Postat av: Ludde

fan hur hett gick det till på nyår då?

2009-02-06 @ 15:07:47
Postat av: Mathilda

Ni var såååå duktiga på att hitta vägen till mig :P

2009-02-06 @ 20:05:29
URL: http://girlonherway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0