jag plågar mig själv

Somnade innan tolv igår, stort framsteg. Vaknade innan klockan ringde, alltså ca 05:50 sen upp till stallet. Har ätit frukost och nu sitter jag bara och försöker hålla mig vaken vilket just nu är tungt! Kommer säkert sluta med att jag "bara ska vila en liten stund" iaf.

Jag måste på stan idag igen, hitta de sista grejerna till galan, nålar, smycken och nått att ha på läpparna. Bolaget ska nog också besökas.

Senaste nytt i stallet då? Korbesta ska flytta till boxen brevid Allsvinn och boxväggen mellan Korbesta och Lillan ska tas bort. Lillan ska ju få föl så lika bra att hon får börja känna sig hemma i den stora boxen nu. Hon lär ju kunna köra intervall träning där inne..

Imorgon åker pappa och Bitte till umeå där dom ska bo på hotell hela helgen, ja vissa dom har det bra! Så jag ska vara monstervakt dessa dagar. Kommer bli krångligt att bo hos pappa då ingen annan som kan köra bil är här men det är smällar man får ta. Får väl gulla med mamma..

Det blir vi två i helgen


Kommentarer
Postat av: Sheena

Svar: Jaså, du hann att se mig då? Nä, det var för Tidningen 7 jag fotades då. Kallt som fan och fotas mitt i stab bland massa människor kändes riktigt skumt kan jag lova ;).

2009-02-05 @ 09:25:18
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Ludde

bara att tvinga oscar :D du får väl locka han med nått haha ;)

2009-02-05 @ 14:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0