Hjälp?

Igår hände något konstigt. Jag och mamma var i stallet på morgon och när jag ledde ut Allsvinn till hagen så högg det till i magen på mig helt tvärt. Sedan spred de sig neråt och bak i ryggen. Efter att jag fått lös grimskaftet från Allsvinns grimma så kunde jag inte ens räta ut mig men på nått sätt så tog jag mig till bilen iaf där jag låg/satt medans mamma tog ut de andra hästarna. Vi åkte till pappa för att ta ut hunden plus att jag hade rätt starka värktabletter. På vägen dit började jag få panik, hade aldrig varit med om en sån smärta någonsin! Tårarna började spruta och jag halvt skrek.
Mamma gick ut med Jesse och jag hade ju såklart tabletterna på mitt rum på övervåningen så jag kröp uppför trappan! Fick tag i tabletterna och tryckte i mig en utan att ens dricka nått vatten till vilket jag aldrig har kunnat annars sen masade jag mig ner igen och in i bilen.
Varje litet gupp efter vägen kändes som att det skulle bli min död! och när jag äntligen kom hem till mamma så fick jag knappt av mig kläderna. La mig i sängen brevid Oscar som jag nog halvt skrämde ihjäl men det gjorde så ONT!! Låg som en liten boll och grinade. Wohoo. Mamma kom med en flaska varmvatten som jag klämde in mellan min mage och mina hopkurade ben. Efter ett tag började även tabletten värka så jag somnade, när jag sedan vaknade var jag helt mörbultad.
Vad det där var vill jag gärna veta, har fått en tid på sjukhuset iaf.
Det skumma var att det verkligen inte kom någon förvarning, på en sekund så blev jag ju som en fällkniv:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0