bra fredag den 13:e än så länge!

Madonna grejen har gjort mig heltaggad! Blev så sjukt glad då jag såg att det skulle göras en extra konsert! Jag, Maria och kanske Zandris, kan det bli bättre:D Jo om dom andra hade kunnat/velat med så klart med... Nu ska vi bara köpa biljetterna då;) Klockan åtta ska jag sitta redo haha!

Hockeyn igår då. AS ROLIGT! Fattar inte varför jag slutade gå på matcherna.. visst jag flyttade till östersund, men jag var väl hemma nån gång?!
Foppa gjorde första målet, så jäkla kul. Sen vann Modo med 4-1 också:)
 Tack Oscar som tog med mig ♥

Idag har jag varit med Ludde på stan, riktigt kul men ändå svårt:P Finns det nått värre än att köpa presenter till killar?
Tillslut så hittade vi nått och det firade vi med att lägga oss och sola en kvart var:D sköntskönt..

Nu väntar jag på att Pierre ska höra av sig. Jag ska hjälpa han få ordning i lägenheten. Alltså samma lägenhet som Maria och Jonte hade och den har jag ju både hjälpt till att flytta in och ut ur en gång nu så jag borde väl kunna detta tycker jag:P

Bilder från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0