4 timmar på kliniken och fortfarande inget svar

Som vanligt då jag faktiskt har planer för dagen så blir inget som det är tänkt.

Klockan ett kom vi in på kliniken, började med vanlig endoskopi i luftvägarna, ALLT såg bra ut.
Tandkoll: Nån hörntand som inte var riktigt hundra men som inte ska göra så att han betér sig som han gör. Gommen var även lite missfärgade i främre delen av munnen.. det fotograferades och ska skickas iväg för koll.
Sedan var det dags för röntgen av bihålor och tandrötter, fyra plåtar togs och allt såg bra ut där med!
Ny endoskopi för att komma in och kolla luftsäckarna, men det gick ej med det endoskop som finns på solänget så vi måste troligtvis åka till Umeås klinik där dom har videoendoskop. Det slutade med att han började blöda näsblod..
NY röntgen av bihålorna framifrån. allt såg bra ut.

Blodprov har även tagits och veterinären ska ringa mig imorgon med resultatet. Sen ska hon se vad mer som kan göras.

Min lilla fylle Allsvinn ( fick totalt 7-8 sprutor lugnande under dagen) fick stå i box ett tag så han fick piggna till lite innan det var dags att åka hem. Jag gick in och pysslade med något hos han och plötsligt så råkar han trycka sin nos mot mitt ansikte och jag blir dyngblöt på näsan och kinden känner jag. Drar med handen över det och märker att jag är full i blod. Så jag springer och hämtar en massa papper som jag trycker mot nosen hans men han hade redan lyckats bloda ner hela boxväggen.. Så om ni kommer in i en blodig box på solänget så är det inte nn som har dött där..
Även min nya jacka blev full av det så den ligger i tvättmaskinen nu..

MEN DET ÄR SÅ FRUSTRERANDE ATT ALDRIG FÅ VETA VAD SOM ÄR FEL PÅ HONOM!

Iaf så blev det ju inget körande av Allsvakker, det får bli imorgon ist. Nu ska jag hämta Madonna biljetterna sen lägga mig i sängen och dra nått över huvudet.


Första lugnande..


Nu vet vi vad den upphängningsgrejen är till för..


Märkning för var det skulle röntgas..


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad är det som är fel då?

2009-02-19 @ 20:18:54
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Lina

Stackarn... =( Hoppas dom hittar felet på honom... Håller tummarna...

2009-02-20 @ 00:27:02
URL: http://biatchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0