Vart tog solen vägen?

Blev väckt imorse klockan 05:55, perfekt för jag blev alldeles jätte pigg! Var hos underbaringarna runt halv sju och myste på fast dom ville mest bara ha sin mat och komma ut sen:P
När jag kom hem så åt jag nått som kan liknas vid frukost? och tog sedan en promenad med Jesse runt sjön, min dag fick en super start känner jag!

MEN sen så somnade jag i soffan vid tio tiden till ca halv tolv. Jävla slö apa jag är haha.. men det är bara för att jag inte har nått att göra... Snart ska jag iväg till stallet.
Ska rida BOBBY, DOM DOM DOM! Så jag hoppas att han är snäll, aldrig riden förr så blir väl bara en försiktig prova på omgång, jag har en tendens till att vara den som folk slänger upp på sina hästar?! haha men det är bara kul:)

Har schema ändring imorn, jobbar från 8- 18. Baaara tio timmar:P

Imorse var det strålande sol, nu är det alldeles molningt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0