those high heels are not your friend..

Kaos idag på jobbet, för lite personal, mycket som tagit slut och massa kunder! Haha men det gick ju bra till slut och vi hade kul iaf:)

Jag stod även i DTn lite granna, som tur var så kom det inte så många bilar ! Inte riktigt min grej det där ;)

På fredag ska jag och Jocke gå på stan sen blir det även sushi (!!!!!) med Gabbie innan jobbet, ska även försöka få med Oscar och kanske nån annan från jobbet? Aja ser väl. Ska bli spännande iaf, är rätt säker på att jag kommer ha lite svårt att veta vad jag ska äta om man säger så haha..

Nu ska jag titta på "Du är vad du äter".. inte bra för samvetet men va fan det är alltid kul att se hur smala och vältränade de blir efter några veckor med Skipper. Nån som har hennes nummer? haha...

Sen SKA jag fixa de jäkla kvittona! eller så ska jag leka lite med min nya dator ist.. vad låter roligast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0