ny altan på väg!

Pappa: Först så gör vi själva altanen, sen väggen. Plus att vi skickar Jesse med post till Turkiet, dom behöver skällvakt vid den iranska gränsen sa dom.

???? som vanligt fattar man inget av vad han får sitt svammel ifrån:P

Iaf så ska vi bygga en ny altan hos pappa! Kommer bli hur bra som helst, 23 kvadrat med två stycken solsängar till mig och Zandra, sen fattas det bara en god sommardrink;) Tänk sen då våra sommarfester drar igång! Hur perfekt som helst, dansgolv ute:D För till grannarnas förtret så har vi ju högtalare där ute med;)

Jag har suttit och solat, endast i bh och korta shorts, det är inte ens MAJ ännu!! Men nu får jag ta det lite lungt annars kommer jag bli till en liten kräfta:)

Klev upp 6 imorse, mamma kom kvart över sen dööörnade vi till sä för att ta ut och fodra småttingarna. Stona skulle ju iväg till umåker och tävla så blev lite tidigare så dom hann äta. Sen vidare till mina egna stora mongosar:) var hemma runt åtta igen, somnade om vid 9 och tvingade upp mig själv till solen elva..
Nu ska jag försöka få nått i magen sen se om arbetskläderna behöver strykas.. kostymbyxor och skjorta kräver mer än mina älskade vanliga medarbetar kläder..

Turkhund på väg!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Perfekt med solstolarna till oss , när vi har musik där och allt;) jag vill ju undvika solen så mkt som möjligt så vi får fixa ett parasol till mig! ;P

2009-05-06 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0