mycket som snurrar i huvudet på mig

Det har varit en riktigt bra dag idag, Lillan var pigg och glad igen när vi var och tog in dom så vad det var imorse fattar jag inte..
Fika på stan med trevligt sällskap är heller aldrig fel, träffade dessutom Pierre och bestämde att jag skulle hälsa på lite hos han imorn. Sen ska jag jag nog hänga med till Solänget med Maria.
:)

Nu ska jag och pappa ut och gå, jag lär ju få pinna på som fan för att hänga med när han länger på stegen emd sina älgben!

Jag trodde verkligen inte att det skulle sluta så här, och jag ville att allt skulle blir bra igen. Men tyvärr så kan man inte styra sina känslor och jag tror att detta var bäst för oss båda. Du kommer hitta någon som förtjänar den underbara personen du är ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0