ÄNTLIGEN EN HÄSTDAG!

Känner mig riktigt som hemma igen, sitter i mjukiskläder, heldammig och luktar häst! Inte van vid att vara så "ren" som jag varit den sista tiden haha..

Det första "hästiga" var att jag red på Bobby som var hur snäll som helst, har svårt att tänka mig att det var första gången nån red han alls.. eller så är han helt enkelt bara genom snäll. Hängde och klängde på han lite i stallet men han brydde sig inte ett skit så jag hoppade bara upp. Sen tog vi en kort liten skritt tur bara, men den kommer räcka för att jag ska ha ont i arslet imorn haha..


Sen har resten av dagen spenderats på Solänget, först skulle Maria köra Juniflickan, åkte och tog in hästarna, köpte mat och sen tillbaka till Sä för att se två åringsprovloppen. Små bebisarna är alltid så söta, och alla skötte sig förvånansvärt bra.. EN bockade sen var de inte nått mer..

Precis kommit hem nu efter att ha fodrat kväll, vad som ska hittas på nu det vette fan..

Lite bilder från idag


Min Allsvinn, som var helt mongo att ta in från hagen idag, Bea flög som en liten vante HAHA


Lilli pill


Även Korbesta var lite halv mongo, stridshästen!


Kvällsfodring..


Tussilago = vårtecken:)


Kommentarer
Postat av: maria

VÅÅÅÅÅÅR :D

2009-04-22 @ 08:13:00
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0