Stackars lilla psyko

Min lilla hund är sjuk. I vanliga fall så är han inte liten, då är han stor och jobbig och kan aldrig låta en vara och ska bara busa. Men nu är han liten, bara ligger där och ser ynklig ut. Vaknade inatt av att han skrek och ylade, men hörde att pappa gick ner så tänkte inte mer på de.. men nu kom pappa och väckte mig och sa att jag måste ner och hålla koll på han för han kräks lite nu och då. Får hoppas det blir bättre annars så får vi väl åka till stora stygga doktorn som Jesse tycker om sååå mkt, munkavel på!

Annars då? Ja idag så regnar det. underbart.. jag som skulle till arbetsförmedlingen, men med hunden så blir väl inte de av heller..

Å herregud mitt hår då! färgade de igår, å ja jag kan ju säga att de inte blev som planerat iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0