:D

Bra tur med Allsvinn! en sån som gör att man svävar lite på rosa små moln haha..



Har varit på arbetsförmedlingen, och för ovanlighetens skull så såg dom ut som fågelholkar när jag sa vad jag sökte som:
- Du söker som hästskötare?
- Japp
- Men vad har du gjort mer då?
- Ja jag har varit hästskötare och jobbat på restaurang/nattklubb
- Jaha, men vad är du utbildad till då?
- Ja hästskötare!?
- Ahaaaaa.....

Hahahahahah! men skrev in fler jobb jag kan tänka mig ha, för jag tror knappas Kolgini eller Stig H ringer arbetsförmedlingen när dom söker personal...

Sen träffade jag OLIVIA på stan! Hur kul som helst att se henne igen:D Så vi snackade ett bra tag sen fick jag kuta till bussen...

Nu ska jag snart packa lite grejer, imorn åker jag till Umeå med mamma, sen stannar jag där hos Nina! Blir utgång imorgon kväll, kul med en ny stad!

hej jag heter Bea, trollet Bea

Kommentarer
Postat av: mimmiiii

kolla in kolgjinis hemsida, han söker ju personal!!!!!

2008-09-05 @ 13:10:38
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0