Uppsala

Hej, go kväll eller kanske det rätta ordet är god natt? klockan är ju faktiskt tjugo i ett nu..

Idag har jag ränt runt halva sverige med mamma, det känns iaf så. Åkte till Uppsala där mamma gjorde några jobb sen åkte vi till Tierp/gävle för att hälsa på Kjell och Louise, var faktiskt riktigt mysigt:)
Vi skulle bara stanna i en helvtimma, efter som vi kom dit vid 18, för vi hade ju 40 mil att åka sen, men vi kom inte iväg förrän 8!

Galen sång och en massa tuggummi har hållit oss vakna och vi var hemma runt 12, dessutom har Yoggi Youngster hållit mig vaken.. eller var de jag som terrorisera han? äh skit samma:)

Måste ju bara tillägga att jag klev upp 7 imorse och for ut och sprang eftersom jag inte skulle hinna ikväll:D de ni!



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppsala i mitt heart! (:

2008-10-10 @ 13:13:50
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0