SNÖ!!

Det snöar ute, snöstorm. Knappt så man kan vara ute! Nej så är de ju inte, men de snöar faktiskt. Små små flingor som sakta faller:) Mysigt!
Är rätt kallt idag, när jag åkte till hästarna var de - 4.5 grad, men så länge man klaär på sig så är de lungt.

Vi blev ju fotograferade igår i studion, riktigt kul, men jag är alldeles för kritisk mot mig själv, gillar aldrig hur jag ser ut..
Korten har jag fått nu iaf, så sitter och kollar igenom med kritiska ögon.. haha.

Idag är det även tänkt att jag ska ut med Allsvinn, träningsvärken kommer nog att knacka på i mina ben kan jag tänka mig, har inte ridit på över en månad nu!   

oretuscherat:



  


Foto: Fredrik Åström


Kommentarer
Postat av: Hennie

snygging!

2008-10-28 @ 14:23:41
Postat av: Henke

Söt!

2008-11-02 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0