Regneliregnet bara öser ner

men ändå tog jag mig i kragen och for ut och sprang idag med:) *stolt*
Känns bra att jag kommit igång nu, inte en dag (år) för tidigt...

På fredag fyller Maria 18! Så då ska vi gå ut fredag kväll sen på lördag blir de nån slags fest/förfest hemma hos mig.. planeringen är fortfarande i full gång.. å både jag och Maria är väl inte de bästa på de där med planeringar heller så vi ser väl hur de slutar haha..

Ikväll blir de bio tydligen, för Oscar skrev nyss att Lindwe kommer hem och då ska jag också med för jag behöver visst komma ut bland folk och göra nånting annat:P Känns nästan som att han har poäng där.. att jag inte har ett korv öre? det spelade visst ingen roll sa han. Så ikväll ska Beatrice på bio haha:)

Vilken film? ingen aning...



Kommentarer
Postat av: mimmiiii

Planera?! ska man göra sånt? jag tror jag har planeringen gaaaanska klar... eller nåt.. ;) ringer dej senare !

2008-10-02 @ 07:40:25
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0