Onsdag

Idag blev de sovmorgon, var faktiskt upp vid kvart över 6 och tänkte gå till stallet, men då skulle jag ha klivit upp ännu tidigare eller så hade jag varit tvungen att väcka pappa.. Men Maria kunde släppa ut och mocka + ta in lermonstret idag då jag ska till stan (suck) så ska jag kvällsfodra:)
Han ska ha sin medicin ikväll med och på fredag är de sista dagen! Skönt skönt, han är så otroligt grinig nu då han inte får röra på sig haha, kommer bli till att hålla i sig första turerna..

Det jag ska göra på stan är möta upp Zandra, sen ska vi köpa hårfärg (?) smink och grejer till håruppsättningarna vi ska ha på lördag då vi ska bli fotade av en riktig fotograf:D VI ska vara typ nått älve liknande och är de bra väder, dvs inte regn så ska även Korbesta få vara med, vi båda ska nog sitta på hennes rygg:) känns riktigt kul!
Så imorn ska vi till Utby, leta reda på nått fint ställe att vara på, jag chansar på ena ridstigen i en skogsglänta eller nere vid ån.. Sen ska vi hoppa upp på Kossan med bara så vi har testat en gång, å Zandra som är livrädd för hästar! hahaha... men det kommer nog bli bra!

Bye

Kommentarer
Postat av: Josefin

varför ska ni fotoas? :)

2008-10-22 @ 14:25:49
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: bea

bara för roligt, eller Vi fick de i present av zandras kille:)

2008-10-22 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0