Jimmy B Dahlman

Kom nyss hem från en promenad fram och tillbaka från stallet, har tagit in hästarna. På vägen hem ringer Jimmy Dahlman, min kära klasskamrat fråm skåne. Instinktivt tänker jag " vad vill han då!?:S" (han har alltid nått fuffens på gång) men jag svarade iaf, och de visade sig bli ett riktigt trevligt samtal:)
20 minuter avverkades väldigt fort och vips så var jag hemma!

Nu hade han iofs liite fuffens snack med, men inte värre än vanligt haha...
saknar faktiskt klassen otroligt mycket, hade inte varit helt fel att träffas allihopa igen


Kommentarer
Postat av: Mami

Mmm...ni verkar ha varit ett jättgo klass och jag fick ju förmånen att träffa de flesta....

2008-10-24 @ 17:26:20
Postat av: Josefin

vet inte varför, men visst kan jag lista ut vad han pratade om ?

2008-10-25 @ 13:24:12
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0