Helgen

I fredags var de Marias dag. Vi firade henne hemma hos henne sen stack vi + jonte ut på krogen.. tyvärr blev de inte så långvarigt då födelsadags barnet inte kände sig så pigg... men de lilla vi hann med var kul iaf:)

Jag var inte ensam så länge iaf utan efter ett tag så dök Hennie upp, sen även Ludde och hans gäng.. Dansa mesta delen av kvällen och även Mike dök upp:)
En kebab med Ludde sen fick jag som tur var skjuts hem från ingenstans (ängel) hade inte velat gå tre kilometer i dom klackarna...

Skönt var de att vakna upp i sin egen säng på lördag morgon! Nu lät de som att jag alltid hamnar hos nån annan men.. låg halva dagen i sängen, halva framför tvn och kikade på travet. BRA dag, och kvällen spenderades framför Sex and the city filmen med Zandra:) Den filmen kommer jag aldrig att få nog av!

Den här söndagen däremot har inte varit min dag, regnet har verkligen vräkt ner, så detta med att springa runt sjön kunde jag glömma, hade mer blivit att simma runt...
Har mest bara gått och varit irreterad på alla här hemma men jag skyller på regnet. Blir så rastlös..
Imorn ska jag till Solänget iaf, får se om hästen blivit nå piggare..

Jag och Zandra gjorde iaf fruktsallad till hela huset nyss, godaste på länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0