Hästar/Foto/Trav

Igår sattes ÄNTLIGEN Allsvakker i vagn, vilket gick hur bra som helst. Bättre sent än aldrig är de jag fått tänka de senaste månaderna nu då jag varit så arg på pappa och Fredde då dom inte haft tid.. men men nu är de gjort och bara att spinna vidare:)

Troll Elden klipptes, vilket var tusen gånger krångligare på honom än vad de var då jag klippte Allsvinn.. Jag såg ut som skäggiga damen då jag var klar...  Fick ett par hundra lappar för besväret, vilket jag inte alls hade behövt. :)

Blev en timmes fika inne hos Fredde och Annelie efteråt och som vanligt så var deras lilla Rasmus hur söt som helst, sprang runt och skulle visa mig sina leksaker, smög bakom stolen och skulle kittla mig, blev helt fascinerad av mina gamla mira byxor då dom hade "flärpar" haha.. han satt och slet och grejade ett bra tag i dom:)

Bilderna från skogsfotografering kom igår med, kul att vi fick dom så fort! Vissa blev riktigt bra och vissa blev riktigt dåliga... 700 bilder fick vi iaf haha!!
Idag är de dags för nästa fotografering. I studio denna gången! spännande....

Efter de så ska jag och pappa på V65 på Solänget, längesedan det bara var jag och pappa nu så det känns mysigt!
Stunderna i stallet då pappa varit med nu under helgen och hjälpt till har varit jätte bra dom med, och jag tror pappa tycker de är riktigt kul att få börja vara med hästarna igen, trots allt nästan 4 år sedan han riktigt hade hand om dom..
Blir även en sväng på shoppen då vi måste skaffa lite utrustning..

Nu ska jag börja göra mig i ordning, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0