.

Åkte till stallet, slängde ut hö till ponnyerna och Allsvinn sen fick Kossan och Lillan varsin tuss i boxen med men som dom inte var ett dugg intresserade av, tog ut Allsvinn, mockade hans box.
Sen kom Maria och smörjde in Rappe sen tog vi ut terroristerna. Hittade min katt och gav honom mat sen rakade jag Korbesta.
Skulle kunna göra en kudde av all den pälsen.. blir bra nu då hon slipper bli så svettig då hon jobbar.. Jag och mamma köpte ett innetäcke igår till henne med..

Nu behöver hon bara skos så hon slipper halka runt.

Snart får jag börja använda min telefon sm jag skulle ha haft i USA, bli kanon då min nuvarande verkar vara färdig för graven..  måste bara få kontakt med Angelica, som lär ha fullt upp med en massa halloween firande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0