Drajvings lajsäns

Fot till stallet klockan halv sju imorse, jag och maria blev klara racer snabbt sedan duschade jag medans hon tränade en sista gång på teorin..  ca halv åtta var vi på vägverket å maria fick fota sen halv nio skrev hon teorin som hon klarade GALANT!:D

Frukost på Subway, lite vingel på stan sen klockan tolv så hade hon körlektion, jag passade på att ta en shoppingtur på Granngården:)

Klockan blev ett å nu var de dags för uppkörningen. Jag trodde jag inte skulle bli så nervös, men då jag såg att dom kom tillbaka och Maria parkerade så rusade pulsen på mig! Huvva!

Men självklart så gick de hur bra som helst!!

Stolt över dig vännen! Du är bäst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0