ÄNTLIGEN!!

Kom till Allsvinn idag, och det är inte en käft i stallet förutom praktikant Sanna... Kollar på tavlan där de står att Bear Spin startar på Dannero. Inget mer. Då brann de för mig! Samtal hit och dit, fram och tillbaka. Sen åkte jag hem.
Men nu kanske det blir nån ordning iaf, antingen kör dom han imorn eller så tar dom honom direkt till kliniken.
Jag tänker inte hålla på att lulla runt i skogen som jag gjort nu se de senaste tre veckorna till ingen nytta! Vad blir det för träning!?

Nä så nu känns de lite bättre iaf..

Nu väntar jag på att Maria ska hämta mig sen åker vi till Umeå med Kattis och Marie. Kattis rider två lopp ikväll, bla ett med Leo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0