Värdelös kväll/ Scandinavium

suttit och väntat och väntat men inget mail:(

Imorn blir de rida tidigt på morgonen, sen klockan 15 så åker vi ner till Solänget där kiropraktorn ska få gå igenom Allsvinn. Jag ska fråga om hon kan dra åt några skruvar i han huvud med... :P

Sen måste jag ta en veterinär på hästkräket med.. Det går ju jävligt bra.

Kossan fick sina efterlängtade skor nu iaf så då slipper hon halka runt.

Treorna på Wången åker till Globen imorgon, gör ju att man minns allt från då min klass fick åka till Scandinavium i våras. Tänk er att uppträda för tusentals människor. Det är faktiskt det roligaste jag nånsin gjort. INte många som fått den chansen:)

Nu ska jag gå och lägga mig, tjänar ju inget på att fortsätta vara vaken.

Åhhh vilka minnen ♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0