Ur so gay and you don´t even like boys



Tova, Lova, Loa Falkman, Falkmanning.. ja jag kallar henne vad jag vill;)
Busfröet var med i stallet som vanligt imorse iaf, busade runt med några luddar, helt wild and crazy. Sen fick hon min mössa att leka med och då blev hon typ helt förstörd och la sig i nån konstig ställning:P

Annars var det som vanligt in the stall.. regnade. Men till min stpra förvåning så bryr sig inte Ko om regnet längre! Skönt.. hon har ju haft sånna problem med de förr.. nog att hon inte fått hjärnskakning som hon har hållit på.

Nu ska vi snart åka till Guli Moa.. fast dom sa att vi skulle åka halv 12, nu är klockan 20 i. Ja allt är som vanligt i det här huset iaf.. Sen idag så ska jag hänga med Maria och Jonte när dom ska titta på en lägenhet i Sund. Bara att hålla tummarna på att den är så fräsch som möjligt..

Nu ska jag vira ut mig ur täcket och försöka få nån fart på slöfockarna.... Annars kan vi ju lika gärna skita i att åka till nån häst!

Psst... jag har en lite skämmig grej att erkänna.. jag tycker att Darins nya låt är bra...

Kommentarer
Postat av: Bea

Skruttfia som bara voffar.... Mami har skjutsat till stallet tidigt i morse och hämtat också ! ! !

Sedan att Mami har ont i sitt stackars huve för andra dagen i rad...det tar Beafia ingen hänsyn till...MEN visst det är bra att du drar i oss ! ; )

Kram, mami

2008-11-08 @ 15:39:47
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0