tandläkarskräck?

Imorgon ska jag till tandläkaren. Klockan 09:15 har jag tid och istället för att gå i Bjästa som jag alltid gjort så ska jag till stan. Detta är också sista "gratiskollen" då jag fyller 20 nästa år.
Jag har aldrig haft ett hål i mina tänder och jag hoppas vcerkligen inte att jag har de imorn heller.
Faktum är att jag har gruvat mig för detta besök i två veckor nu. Visar det sig att jag har hål och måste borra eller nånting kommer jag få panik. Jag tycker det är nog obehagligt att ta bort tandstenen. För varje år blir jag bara mer fjantig, bra gjort att utveckla tandläkarskräck vid snart 20 års ålder..

Men aja imorn är det dags, wish me luck

Kommentarer
Postat av: mimmmiiii

blir nog bra =)

2008-11-12 @ 17:13:31
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Mami

Ska mami följa med? ; )

2008-11-12 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0