TACK! och grattis till Fanny;D

åååååh vad jag hade kul igår! Kvällen blev verkligen helt perfekt!
Jag, Zosan, Fanny och Isa var först hemma hos Isa och förfestade sedan drog vi ner till kåren och träffade Zandra och en Elina som tyvärr inte mådde så bra..
Lukten där inne var kanske inte den mysigaste heller.. Men det var roligt att få träffa snygg Zandra:)

Klockan kvart i tolv hade vi bestämt möte med Caldon som sen hjälpte oss in på  O'learys, han köpte även en flaska champagne till oss! Caldon var jätte trevlig och rolig, jag har som aldrig träffat han på riktigt förr..

Sen dansade vi och hade kul hela kvällen, några konstiga efterhängsna killar dök upp och jag blev tillslut riktigt arg men dom försvann då som tur var haha.. När dom börjar ta tag i ens armar så det tom gör ont har de gått för långt..

Söt Fanny hade med sig tomtebloss som vi lyste upp dansgolvet med;)

Sist men inte minst så skjutsade Oscar hem mig:) Jag hoppas jag inte terroriserade honom alltför mkt med mitt babbel haha!
Nä usch vilken bra kväll det blev! Tack tjejer jag hoppas ni hade lika kul som mig trots allt

♥♥

Det vill inte funka att ladda upp bilderna från kameran, så får bli mobil nu ist.. de andra kommer sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0