Silence can be so loud

Inte min morgon. Klev upp sju gick till stallet, vi fixade allt å slägde ut hästarna som vanligt. Satte oss framför tvn medans Ko och Pelle åt frukost sedan for vi ut och red. Pelle slängde med huvudet som aldrig förr och de är helt klart något som stör honom, OM HÄSTAR ÄNDÅ KUNDE PRATA!
Kossan hade ingen aning om vad skritta innebär och våran lugna tur resulterade i att hon var dyngsur av svett. Så hon fick stå inne och torka ett tag innan jag släpte ut henne igen.
Lillan  var ju redan i hagen och då jag gick in med Korbesta i hagen så vände jag ryggen mot Lillan i två sekunder. Det enda jag hörde var hur hon pep till sen fick jag en av hennes bakhovar på axeln!
Som tur var så snuddade hon bara vid mig, hade jag stått 5 cm närmare hade hon träffade mig i huvudet.
Fort går det då det väl händer nått, och tur var väl att hon bara gjorde nått glädje skutt. Hade hon velat sparka mig på riktigt hade jag inte haft en chans.. Och en sak är säker: Jag har verkligen inte tid för nån skada

Jag har varit som ett litet förbannat bi på hästarna hela morgonen och Lillan gjorde de ju inte bättre, men ja.. hon gjorde de ju inte med "vilja".

Nu till nått roligare!
Vi var ju ett helt tjejgäng hos fanny igår och vi hade verkligen roligt! Haha så sjuka brudar:) Fanny hade gjort en jätte god sushisallad och sen en gullig liten efterrätt. Sen blev de vin och diverse "drinklekar".

Maria körde hem mig, Zandra och Elina klockan 12, hon berättade att jag tydligen gjort saker som jag själv inte ens vet om. Alltid lika trevligt att få höra saker som andra hittat på om en. IDIOT du är verkligen pinsam!!

Nu ska jag nog vila en stund, klockan två ska jag tillbaka till stallet och ta in hästarna.
Sen blir de pepp inför kvällens utgång!


Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0