mongohästar

Igår så hade jag och Oscar filmkväll, han hade rätt i att jag behövde skratta lite! Men inna vi körde igång med film så for vi till stallet då jag hade kvällsfodring.
Kliver in i stallet och möts av att Kossan och Lillan står i samma box!

(tidigare hade de varit en massa bråk med lillan då hon inte vill gå in i sin box utan att kossan varit där, man måste gå igenom Kossan för att komma in i lillans, slutade med att kossan fick stå längst in då lillan VÄGRADE)

Iaf så stod jag där som nån idiot, och Oscar kunde ju inte göra så mkt direkt:P Å idiot Lillan lyckades putta igen den inre boxdörren med så där stod dom.. Gaaah! Ringde Maria som typ sov men kom ner och då på nått sätt så puttade lillan upp dörren igen och gick in i sin box, jag var snabb som blixten på att kuta in och stänga in henne..

Tilläggas bör att Lillan är en riktigt PISS MÄRR som inte drar sig för att kicka.. och hon stod med sin feta röv tryckt mot utgången, därför var jag inte så sugen på att gå in till dom. Korbesta där emot är världens underbaraste och stod hur snällt som helst trots inkräktaren.

Aja åter till filkvällen. Först såg vi Stepbrothers som var hur rolig som helst! Sedan Eurotrip och Scarymovie 2 haha så sjuka filmer:) Precis vad jag behövde, tack Oscar:)

Idag så åkte jag som vanligt till stallet, sedan hängde jag med Maria till Solänget och Kattis, alltid lika trevligt! Trots att vi satt och väntade i en timme på bossen sen då vi var klar med allt;)

Efter de så åkte jag och Maria hem till mig i kroksta för att äta lite lunch sen for vi ut på en ridtur med Kossan och Allsvinn. Nått är fel på Allsvinn.. Han försöker hela tiden att klia sin mule, och när jag rider så rycker han med huvudet konstant.. Han kan verkligen inte koncentrera sig heller..blir de inte bättre efter imorn så måste jag nog kolla upp han.. suck.

Efter de åkte vi iväg med världens skitigaste bil för en tur i biltvätten, sedan köpte Maria saltsten på granngården och sist men inte minst så fick Tova en reflexväst på Regina's.

Nu har jag precis kommit hem och ser fram emot en stor portion mat!

Tack för en bra dag Maria:)


Kommentarer
Postat av: Mami

Ha,ha ha... Jag kan se hur yr hästarna var - ja iallafall Lillan... och du... ; )

2008-11-03 @ 17:16:05
Postat av: Anonym

Ha,ha ha... Jag kan se hur yr hästarna var - ja iallafall Lillan... och du... ; )

2008-11-03 @ 17:16:28
Postat av: mimmiiii

Och tack du, för alla dagar är bra, när jag får spendera dom med dej! <3

2008-11-03 @ 17:24:55
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0