Mer fotografering kanske?

"Hejsan igen 
Jag vill gärna att du väljer ut några bilder jag kan jobba med.  
Jag skickade en skogsbild av Zandra till henne idag och det kommer många fler till henne.  
Sedan vore det kul att få till en session med dig till häst också... kanske nu innan snön, eller när det kommit snö eller till våren. Det som passar dig bäst.  

Ha det toppen. /F "



För er som inte fattar så är detta ett mail jag fick av han som fotade mig och Zandra tidigare..
Känns kul att han vill ta mer bilder! Och vore riktigt kul att ta nått då jag rider Allsvinn, skrev också ett förslag tillbaka att nu då jag har två hästar så kanske jag kan ha med Kossan med Maria eller nån annan som kanske vill?
Blir ju mer fart både i bilden och hästarna då:)

Detta ska jag fundera riktigt på nu!

Kommentarer
Postat av: mimmiiii

Det kommer bli så kul :D

2008-11-09 @ 09:56:44
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Kattis

Värste fotomodellen:)

2008-11-10 @ 17:38:21
URL: http://katarinabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0