Maria planerings!

Maria håller på att planera en super kväll nu på fredag: killfritt, bästa tjejerna, gott att dricka och äta med BRA  (våran) musik. Mamma och Görans hus för oss själva! 

Kommer bli så skönt för detta är vi värda, varken jag, Maria eller Kattis har gjort nått annat än varit lortiga små hästslavar den sista tiden så ska bli kul att få piffa till sig lite å mysa:)

Maria har dessutom äntligen fått lägenheten vi var och kollade på! Så vi har yrat runt hela övik på soffjakt nu ikväll, åh vad jag blir sugen på nått eget med då jag ser allt snyggt som finns! Nån som vill flytta ihop med mig? :):)

Imorgon ska jag sova längre än vanligt, tror jag ska slå till med halv åtta! Maria är snäll och släpper ut mina bebisar så behöver bara ta ansvaret över att mina tänder ser bra ut imorgon bitti:)

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0