Lillan loves apelsin

Var nyss och fodrade kväll hos hästarna. hade tagit med en apelsin som jag skulle äta och gick runt till alla hästarna och bjöd dom med för skojs skull bara, men ingen ville ta emot min gåva. Men så ser jag Lillan så och kika efter mig med öronen spetsade som aldrig förr (trodde först hon var sjuk eller nått..) så jag ger prövar ge henne med.. Det slutar med att hon ätiti upp hela min apelsin!
Så nu ska jag försöka bli kompis med henne via apelsinerna;)

Annars har denna dagen varit värdelös.. legat hemma som nån dö sill hela dagen.
Klockan 4 ringde jag pappa och kollade hur långt han hade kvar hem från Härnösand.. Å då visade det sig att han inte ens hade åkt! Så jag fick traska i mörkret (!) till stallet och ta in hästarna.. Gick bra dit då det inte hunnit bli helt mörkt ännu så då vågade jag gena genom skogen, men på vägen hem blev jag en fegis, tog på mig en massa hästreflexer 
och gick sedan vägen runt hela sjön:P


Nu ska jag äta en ny apelsin sen sova:)


Kommentarer
Postat av: Mami

Åh jag som erbjöd skjuts....kram mamma

2008-11-05 @ 23:38:54
Postat av: mimmiiii

Du är så duktig ! :)

2008-11-06 @ 07:53:50
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

mobest gillade också apelsiner :( :)

2008-11-06 @ 08:34:26
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0