"Lilla" lillebror.

Björn kom hem imorse från sin skola, han har rest hela natten med tåg mm från Karlstad. Jag kände knappt igen honom när jag kom ner i hallen. Han har gått ner i vikt! Typiskt killar att bara gå ner sådär, själv får man kämpa som en idiot;)

Jag, Björn och pappa åkte till stallet och gjorde allt som skulle göras sen åkte vi hem och åt frukost, duschade, och åkte  och hämtade upp Bitte på sitt jobb sedan tog vi en tur på stan. Björn köpte en jacka och jag hittade en scarf, leggings och en tischa:)

Jag har haft lite julkänsla idag, mysigt! bara att hoppas på att det håller i sig. Julafton känns mest bara jobbig just nu.


oj vad han ser road ut..

.. medans jag alltid är lika lättroad.


Kommentarer
Postat av: Bo i Storskogen

Sulle inte heller känna igen Björn om jag inte sett honom på bild först. Vad vet man... kanske springer jag på hobnom på macken i Gnarp och då känner jag igen HONOM i alla fall...

2008-11-28 @ 19:40:16
Postat av: Bea

HAHA! ja kanske de:P

2008-11-28 @ 19:42:06
Postat av: Mimmiiiiii

Vad smal han blivit ! :D

"lilla" bjööööörn. eller a, han var liten .. :P

2008-11-29 @ 09:01:45
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anna!!!

Lilla Björn har bleve Stor!! Han är snart dubbelt så lång som du bea:P

2008-11-29 @ 23:49:43
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0