Ett skepp kommer lastat meeeeed... vadå?

kommer ni ihåg då man alltid lekte den leken? Vi brukade använda den då man åkte bil i alldeles för många timmar och hade lite att göra.

Idag har mitt skepp varit lastat med huvudvärk.
Kom hem från stallet vid halv nio och sov sedan till kvart över elva då jag fick tvinga in mig i duschen för pappa skulle bjuda på lunch.
Var hemma igen klockan ett och då stupade jag i säng igen tills Maria undrade om jag ville åka med till stallet runt fyra tiden.
And guess what! Jag har fortfarande huvudvärk.

Masserade Allsvinn idag, fick ta i så jag trodde att fingrarna skulle gå av där ett tag. Han står stilla så jag antar att han gillar de. Faktum är att han har varit så lugn och harmonisk vad jag än gjort med honom idag så jag tror att gårdagen gjorde susen!

Nu sitter jag här med en färgburk i håret och lukten från hårfärgen hjälper inte direkt till att få bukt på huvudvärken, men vill man vara fin får man lida pin som det heter.


Kommentarer
Postat av: cattiz

taaack =)

2008-11-27 @ 09:29:55
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0