En lugn fika på stan?



Ja det var vad jag och Maria hade hoppats på iaf.. Går på Wayne´s och köper varsin wrap med ice tea, yummie! Sätter oss på den väldigt lugna övervåningen. Pratar och äter i godan ro tills DOM kommer! Ett gäng på 6 st 16 åriga tjejer, den ena pratar högre än den andra och dom sätter sig precis brevid oss.
Sen satte de igång:

" Asså jag känner ju att jag vill vara insatt i den politiska situationen nu när de är president val, och den ekonomiska för jag kommer ju kunna påverka så mycket om några år."

" men du gumman, så smart är du ju inte"

Två går därifrån, fyra sitter kvar:

" Vi kan väl sitta kvar här ett tag, det känns ju precis som att vi är i Central Park. Det är ju det enda dom  gör där i NY. Fikar och fikar alltså.."

"om man ska dö så vill man ju helst få veta de av Robert för han är ju så heeeet!" (va!?)

sen börja dom snacka nått om Bill Clinton och spermafläckar med....

Vi sticker därifrån då våra hjärnor höll på att brinna upp. Vi hinner gå en liten bit uppför gå gatan då det kommer fram en utländsk kille:

"hej, jag åka utomlands. Många kartonger hemma. Du vill ha?"
"NEJ TACK!"

AHHHH!

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHA,bra sverige han hade då.!

och ni hade bara bad luck.

2008-11-04 @ 19:00:36
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/
Postat av: mimmiiii

hahaha, som emilia, bra sverige!! haha. vilken daaag! <3

2008-11-04 @ 20:47:55
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0