Det kunde inte ha gått bättre!

Mitt fruktade tandläkarbesök gick som en dans, efter en kvart hade jag glatt skuttat ut igen och då hade dom hunnit med röntgen, tandstensborttagning (usch) och jag tecknade även en tandvårdsförsäkring!
Aldrig fått sånt beröm för mina tänder någon gång och plåtarna såg jätte bra ut, inte ens nån liten början på hål:D

Sen blev de en hel dag med maria då hon hade soffjakt + en massa andra prylar.. lite hittade vi ju iaf:)

Snart dags för insläpp sen åker vi till solänget och kurs.. lite pirrigt känns de faktiskt...


Kommentarer
Postat av: mimmmiiii

tack för idag ! du är underbar! kursen kommer gå som en dans !

2008-11-13 @ 16:00:51
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0