Då är de återigen kväll

Dagarna går fort. Alldeles för fort, jag hinner inte alls med och de enda jag märker av är att de blir kväll och de är dags att sova. Väldigt tidigt dessutom den senaste tiden.. Oftast innan tio ligger jag och snarkar.
Detta med hästarna har verkligen bara blivit bra förändring. Upp tidigt, mycket ute i friska luften, rida, Maria. Sen att jag dessutom får sova på nätterna är ju helt underbart och även fast jag kliver upp strax efter 6 oftast så är jag relativt pigg.

Visst, detta ansvaret gör ju att man får stå över sånna saker som att gå ut på helgerna ibland mm. Men det gör mig faktiskt ingenting. Jag är nöjd över mitt liv iaf.


Kommentarer
Postat av: mimmiiii

o du vet att jag gäärna tar hästarna någon morgon ifall du vill gå ut någon helg :D

2008-11-07 @ 06:50:29
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det vet jag:) och tack för de, men jag vill vara in the stable;)

2008-11-07 @ 07:47:19
Postat av: Lina

Håller med dig. Det finns inge bättre än å vara i stallet... =) Snygg bild btw =P

2008-11-07 @ 11:18:17
URL: http://biatchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0