10.000.000 candle lights power

Nu har jag precis kommit hem från min första kurs på år, och det var hur roligt som helst! Jag älskar ungarna redan, så otroligt gulliga och lättsamma. Mina första offer hette Lova och Linus och dom fick borsta, sela, sadla och rida på Barbie.
Ååh gullungar!


När vi kom hem till stallet var det dags att slänga ner hö och Marias farfar har fixat en ficklampa stor som ett hus med 10.000.000 candle lights power så nu är det inga problem att se vad man gör på lon längre:)


Vi slängde säkert ner runt 15-20 balar så jag passade på att bada i dom, mysigt!


Nu ska jag fika lite granna, kanske sitta här och dega lite till sen blir de kudden, måste ju vara fräsch till våran Girls night imorgon:D

Good bye

Kommentarer
Postat av: mimmmiiii

GIRLS NIGHT ! :D

2008-11-13 @ 20:41:05
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

gash, vad jag önskade att du vore här.

2008-11-13 @ 21:59:13
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0