Jobberjudande

Jessica berättade idag att när dom var i New York så hälsade dom på en av Lenas vänner.. hon har skrivit en massa böcker och är hur rik som helst.
Nu behöver hon någon som kan städa huset. 2000 i veckan och då ingår även boende och mat, man har en hel nedervåning för sig själv. Pool och tennis bana...

Dom föreslog mig! så nu har jag ett litet tag på mig att bestämma mig om jag vill fara eller inte, och jag är jävligt sugen!

Nu ska jag spela lite minigolf med frisörkillen haha
sist jag spelade så blev jag så arg så jag kastade klubban, får tygla mitt temperament denna gång:P

....................................................................................................

ja jag kan ju säga att jag fick dyngstryk:P 52-74 haha! men det var kul:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud, du måste åka!! :D

2008-06-30 @ 12:49:18
Postat av: isa

från mig alltså ;)

2008-06-30 @ 12:50:21
URL: http://isas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0