Drömmar

Drömmar är en konstig grej, men rätt så kul.
I natt så drömde jag nått för första gången på väldigt länge, bland annat att jag for och skulle städa ur min lägenhet, där var såklart allt kaos och dom hade börjat göra om alla tvättstugor till lägenheter så det gick inte att tvätta nått.

Sen helt plötsligt så var jag Will Smiths flickvän, och då menar jag inte att det var jag som var tillsammans utan jag var Jada eller vad hon nu heter haha.. vi skulle till fjällen med några kompisar men det blev kaos det med, våran stuga var ett rappel och jag tror det spökade med, kommer inte ihåg så bra:P

sist men inte minst så var jag och badade med klassen. Snäll och oskyldig som jag är så puttade jag i Emma Georgsson i vattnet med alla kläderna på, haha oj vad arg hon blev, jag trodde hon skulle döda mig:P precis som i verkligheten alltså haha... Ja Emma... hon saknar jag

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, ja Emma saknar man.. Hennes kommentarer kan INGEN slå haha (:

2008-06-24 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0