What are you waiting for, nobodys going to show you how

Klev upp halv åtta, åt frukost sen körde pappa mig och jesse till mamma så jag kunde hämta min hörlurar till mobilen, sen traskade vi hemåt, fast gick bakvägen runt höglandssjöarna så det borde blivit en hyfsad bit iaf... skönt iaf! träffade dessutom på en älgkviga, hon var rätt så trevlig, stod ett bra tag och pratade om senaste modet. Hon hade rätt bra ideér faktiskt.

inte rikitgt van att kliva upp så tidigt, så när jag kom hem slocknade jag framför tvn, när jag vaknade så hade min ena arm somnat helt! Lite läskigt det där då man inte kan röra på den...
Nu ska jag försöka få lite ordning här hemma.


Sen ikväll så kanske det händer nått kul, vem vet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0