Utmanad

Utmanad

Jag blev utmanad av maria att svara på dessa frågor:

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
1. Köpa ....
2. Fixa rummet hos mamma
3. Ringa Amerikanska ambassaden i 08
4. Rida Allsvinn
5. Ta en tur ner till hamnen och kolla Uno med Anders

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag 9, hade precis fått min första ponny och spelade fotboll för fulla muggar!

Vilka platser har du bott på?
Örnsköldsvik och Östersund( pluggade på wången).

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Åka runt och resa i ett år
2. köpa utby och helrenovera skiten
3. skänka pengar till behövande
4. leva som en någorlunda normal människa, lyxa till det ibland
5.
Jag utmanar:

Josefin


Kommentarer
Postat av: josse

åå, vilken charmig bild;)

2008-07-07 @ 15:28:02
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0